ODGOVORI NA VAŠA PITANJA

NAJČEŠĆE POSTAVLJANA PITANJA

Kako naručiti proizvod?

Postupak online kupovine se sastoji od nekoliko koraka: odaberite nakit, dodajte nakit u košaricu, odaberite način plaćanja i potvrdite narudžbu. Za nekoliko minuta primit ćete e-mail s pregledom narudžbe. Nakon toga narudžbu stavljamo na slanje i ona za nekoliko dana dolazi na željenu adresu ili paketomat.  

Kako ću znati jeste li zaprimili moju narudžbu?

Kupac će e-mailom biti obaviješten o potvrdi narudžbe. Ako ne zaprimite e-mail, preporučujemo da provjerite pretinac "Neželjena pošta" (Junk mail). Zbog različitih postavki mreže ili računala tamo se može nalaziti potvrda vaše narudžbe. Ako u tom pretincu ne možete pronaći poruku potvrde, kontaktirajte nas putem e-maila na info@radionadjindjeraj.hr.

Ako ste se registrirali za kupovinu u online trgovini, možete jednostavno pregledati svoje narudžbe na profilu koji ste kreirali.

Što učiniti kada proizvod trenutačno nije dostupan?

Pratite našu trgovinu kako biste se informirali o tome je li proizvod dostupan.

Moram li se registrirati za online kupnju?

Za kupnju artikala na web-shopu ne morate imati otvoren korisnički račun, ali preporučujemo da isti otvorite kako biste na jednom mjestu (korisnički račun) mogli vidjeti sve svoje narudžbe.

Kako mogu otkazati narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžba se može otkazati slanjem e-maila na info@radionadjindjeraj.hr. Primjenjuju se Uvjeti korištenja koje ste prihvatili kod naručivanja.

Kako mogu promijeniti svoju narudžbu?

Ako ste potvrdili narudžbu i već ste dobili potvrdu putem e-pošte, narudžbu više nije moguće promijeniti.

Kako mogu promijeniti adresu za dostavu nakon što sam potvrdio/la narudžbu?

Javite se čim prije na info@radionadjindjeraj.hr pa ćemo probati udovoljiti vašem zahtjevu, osim ako je narudžba već na putu.

Kako sve mogu plaćati u vašem web shopu?
  • KEKS Pay
  • virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom 
Koji je način dostave?

Za sve proizvode naručene u online trgovini dostava je moguća putem GLS dostavne službe ili BOX Now paketomata.

Koji su troškovi dostave?

Cijena dostave je navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja, a cijena dostave iznosi:

  • GLS dostava na kućnu adresu 5€
  • GLS dostava paketomat 5€
  • BOX NOW paketomat 2€

Za narudžbe u vrijednosti iznad 70,00 € cijena dostave je besplatna.

Koje je vrijeme isporuke narudžbe?

Vrijeme isporuke za dostupne artikle je 2-5 radnih dana i počinje nakon zaprimljene uplate.

Koliko traje izrada nakita po narudžbi?

Vrijeme izrade nakita po narudžbi je do 15 radnih dana od zaprimljene uplate. Nakon što je proizvod gotov, nakit se dostavlja u roku 2 dana.

Dostava na kućnu adresu – što treba znati?

Dostava na kućnu adresu će se obaviti uz prethodnu najavu dostavnog službenika GLS-a.
U slučaju da kupac ne preuzme paket u prvom dogovorenom roku, dostavljač će direktno dogovoriti s kupcem drugi pokušaj dostave. Ako nakon drugog pokušaja dostave pošiljka ponovno ne bude isporučena, vraća se u sjedište prodavatelja. Trošak novog slanja se dodatno naplaćuje kupcu.

Informacije o statusu paketa uvijek možete provjeriti na stranicama našeg partnera - GLS pratite paket online.

Kako mogu vratiti proizvode kupljene u Internet trgovini?

Proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, bez potrebe za obrazloženjem. Proizvod ili proizvodi moraju biti vraćeni neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.
Povrat proizvoda možete obaviti slanjem povrata poštom (trošak povrata snosi kupac) na adresu: Đinđeraj Radiona, 1. Ferenšćica 78, 10000 Zagreb.

Proizvod po narudžbi mi se ne sviđa, kako mogu dobiti povrat novca?

Za sve proizvode koji se izrađuju po narudžbi nije moguć povrat novca niti zamjena za drugi artikl.

Imam oštećenje na kupljenom artiklu i što sada?

Imate pravo odabrati zamjenu ili povrat novca. Sliku oštećenja je potrebno poslati na mail adresu info@radionadjindjeraj.hr.

Od kojeg materijala je izrađen nakit?

Sav nakit je izrađen od netoksične, visoko kvalitetne epoxy smole bez otapala i mirisa.

Kako se vrši plaćanje promotivnim kodom?

Promotivni kod unosi se prije naplate odabranih artikala, u polje za unos koda. Nakon unosa koda, ukupan iznos artikala u košarici umanjuje se za popust definiran kodom. 

DODATNA PITANJA

AKO NISMO ODGOVORILI NA SVE, JAVITE NAM SE